banner (4)

News

nutizie

Durante i nostri 15 anni di sperienza di fabricazione in questu campu, Aohui Badge Gifts trova sempre chì alcuni di i clienti ùn sò micca familiarizati cù a diffarenza trà a finitura: nichel neru è tintura nera quandu applicata à muniti di sfida di a guerra mundiale, muniti di sfida wwz, munita di sfida forbes fortnite. , muniti di sfida smaltati, muniti di sfida covid 19, muniti di sfida USA, muniti di sfida di polizia, badge 99 uid, badge balidan ecc. Allora oghje parlemu di a diffarenza trà nickel neru è tintura nera da a prospettiva è u prucessu cusì aiuta. u cliente di sceglie quale placcatura, quale finitura appiicà nantu à e vostre muniti di sfida, badge, spille, medaglie, portachiavi, fibbie di cintura, ecc.

In fondu, da a prospettiva, u nichel neru hè più cum'è una finitura grisa è a tinta nera hè vera nera cum'è u carbone stessu.Dunque, sè vo circate un veru badge neru per scudo, badge di sicurezza, badge FBI, munita di sfida persunalizata, muniti persunalizati, muniti di sfida militari, muniti militari, muniti di sfida di l'armata, muniti di sfida di l'armata, muniti di sfida marina, muniti di sfida di smaltu, etc. duvete andà cun tintura negra.

Sè vo circate una finitura più lucida per portachiavi in ​​metallo, portachiavi persunalizati, portachiavi 3D, portachiavi 3D, portachiavi Marvel, fibbie di cintura occidentali, fibbie di cintura di campioni, fibbie a spillo, fibbie di cintura personalizzate, fibbie di cintura di cowboy, ecc. U nichel neru chì pare prima di e prospettive è hè durable durante l'usu è hè ancu un revestimentu più forte.

S'ellu si parla di prucessu, hè 2 prucessi diffirenti, u nichel neru hè l'electroplate chì richiede un pocu di prucessi multiplici è stà più tempu in piscina di placcatura è custa più altu nantu à a materia prima è u travagliu, ma a tintura nera hè l'elettroforesi chì ferma più tempu in a piscina di placcatura. .U nichel neru pare un rivestimentu sottile ma più forte nantu à a superficia metallica, a tinta nera pare più spessa, ma hè più faciule da toglie durante l'usu.Allora s'è vo site sempre esitatu nantu à quale finitura aduprà nantu à e vostre medaglie sportive persunalizate, medaglie di maratona persunalizate, medaglie di premii persunalizati, medaglie glitter persunalizate, medaglie di ganci, medaglie scorrevole, medaglie incerniere, medaglie di triathlon, commemorative di menta, ecc. rigali promozionali persunalizati, per piacè leghjite u nostru articulu di introduzione è vede quì sottu e foto di e duie finiture, vi vede a diferenza assai chjaramente è pigliate e decisioni currette per ottene i vostri prudutti ideali.

Inoltre, cum'è a nostra ricca sperienza, a finitura nera di tintura hè largamente usata in pin, badge, badge di smaltu o muniti di sfida di smaltu persunalizati o medaglie sportive persunalizate, ecc. U nichel neru hè generalmente assai adattatu per a fibbia di cintura premium persunalizata, portachiavi ecc. Cumu hè più durable. .In ogni casu, ùn hè micca necessariu di seguità queste regule esattamente, pudete decide quale finitura aduprà nantu à i vostri prudutti per i vostri bisogni. Aohui Badge Gifts hè sempre prufessiunale per fà i prudutti chì realizanu e vostre idee o fà u vostru logu o marca spressione bè cù i nostri prudutti. o una bona munita cullettiva cerimoniale, prudutti di medaglioni.Travagliendu cun noi, truverete una fabbrica veloce, affidabile è di risparmiu di costu cum'è partenarii cummerciale à longu andà.

asdada1
asdada2

Vede ancu u nostru ultimu graficu di placcatura standard per a nostra gamma di produzzione chì pò esse applicata à tutti i nostri prudutti, ùn importa micca un pin, un badge, una munita di sfida persunalizata, una medaglia persunalizata, un portachiavi persunalizati, una fibbia di cintura persunalizata, un apribottiglie persunalizate, un marcatu persunalizatu, un gemelli persunalizatu o clips per cravatta o magnete di frigorifero persunalizatu o marcatori di palline di golf persunalizati ecc.

Semu quì per serve cù 15 anni di sperienza di fabricazione ricca.

asdada3


Tempu di post: Jul-11-2022