banner (4)

News

nutizie

Monete di sfida di vittura KOMBI cum'è souvenirl'ordine hè in corso oghje!

Permettemu di intruduce i passi di pruduzzione per pruduce questumuniti di sfida di vitturapassu à passu.

Prima, avemu riesciutu à assicurà chì u cliente hà verificatu tutti i dettagli nantu à l'opere d'arte 2D, ùn importa micca i culori Pantone o parti metalliche per assicurà micca malintesi.

Un persunalizatu KOMBI Car Challenge C1
Un KOMBI Car Challenge C2 persunalizatu
Un persunalizatu KOMBI Car Challenge C3

Questu hè undie cast in lega di zincu molle eaneml challenge coinin finitura di nichel anticu è appiicatu cù 8 abbundanti culori di smaltu morbidi in fronte è 2 culori smalti morbidi in daretu, u culore hè assai riccu cum'è u verde 355c è u giallu c chì hè una combinazione fresca.

Cù finitura in nichel anticu, hè una finitura durable peruna munita di sfidas'è vo vulete tene lu in manu o scambià trà l'altri.

U testu intornu à u bordu hè pienu di smaltu neru chì puderia fà u testu più faciule da leghje.

Ancu nantu à questumunita di sfida,Pudete vede una bona paraguni trà una vittura 2D in u latu frontale di e muniti di sfida di smaltu molle o una vittura 3D in u latu posteriore di umonete antiche di sfida di nichel.

Comu pudete vede, l'anmel 2D hè di culori pieni chì puderanu ottene un disignu culurita.A vittura 3D hè di metallu senza culori, ma puderia mostrà più dettagli di a forma di a vittura in modu vivu.

Questu hè ancu un megliu cunsiglii per voi per cuncepisceuna munita di sfida di squadra o una munita di sfida di souvenir o una munita di sfida militare o una munita di sfida di polizia o una munita di sfida d'avvenimentu o una munita di sfida occasionale ecc.per voi stessu.

Un KOMBI Car Challenge C4 persunalizatu

Infine quì sottu hè a mostra mostra di i prudutti finitimonete di sfida in smaltu molle fuse, cumu si vede in fronte è in daretu.Vede u metallu di fondo assai liscia, si prova assai lucidatu è assai bè cura di a qualità da a nostra linea di produzzione.Simusfida à u fabricatore di munitichì pruduce solu alta qualitàmuniti di sfida persunalizata

Un persunalizatu KOMBI Car Challenge C5
Un KOMBI Car Challenge C6 persunalizatu

Sè vo circate un fornitore affidabile è à longu andà per muniti di sfida di smaltu persunalizati, muniti di menta, pin di smaltu, badge di smaltu persunalizatu, muniti di sfida persunalizati, muniti commemorativi persunalizati, medaglie persunalizate, medaglie sportive persunalizate, portachiavi persunalizati, fibbie di cintura di campionu persunalizati , trofei persunalizati, apribottiglie persunalizati, clips per cravatta persunalizati, gemelli persunalizati, segnalibri persunalizati, magneti per frigoriferi per i clienti, ecc.Aohui Badge Gifts hè una di e vostre migliori opzioni in u mercatu cinese. Sottu hè u nostru ultimu graficu di riferimentu di placcatura standard per a nostra gamma di produzzione.

Un KOMBI Car Challenge C7 persunalizatu

Tempu di posta: 06-06-2022