banner (4)

News

nutizie

Quantu appassiunatu pò esse un fabricatore nantu à i prudutti chì producenu?Diciaraghju 120% chì in citazione cinese significa piena passione, affascinaturicunniscenza doppia faccia è muniti di sfida di serviziu, muniti veterani, muniti Disneynoi pruduciamu.

Aduprendu una citazione in u filmu "Libru Verde": U mo babbu dicia, qualunque cosa fate, fate u 100 per centu, travagliate cum'è u travagliu, ride cum'è ride, è manghja cum'è u vostru ultimu pastu.

Questa hè l'attitudine di a nostra squadra à i nostri prudutti, à i nostri clienti, à ciò chì facemu ogni ghjornu è questu hèRegali di Badge Aohui'cultura di l'impresa ancu.

Cum'è a passione chì avemu messu sottuMonete Veterane Personalizzate, Monete Unità di l'Armata Personalizzata, Munete Veteranu di l'Air Force ecc. Tutti i tipi di muniti di sfida di metalli persunalizati.

Per esempiu, prima, u nostru artista hè dedicatu à aduprà e so ricche esperienze di disegnu per fà u logu 3D da i dui lati vividi, cum'è per a pistola, rende tutti i picculi dettagli assai vivi, cusì hè cum'è una vera copia di pistola per sprime u messagiu chì u cliente avissi. piace à sprime, ancu i picculi dettagli à u manicu di a pistola è a zona di a chiave.Vede quì sottu l'opera d'arte 2D è 3D per vede i dettagli.

1

 3 4

È tandu u nostru travagliadore di manifattura hè ancu appassiunatu di u so travagliu di ogni ghjornu per fàmuniti di orgogliu di l'aviazione di alta qualità, muniti di Marine Corps Rank.
Da quì sottu foto finita diMonete di Veteranu di a Marina, Monete di l'Unità di a Marina, muniti di Premiu di a Marina
Pudete vede i dettagli di a munita chì hè una qualità eccezziunale cumparatu cù altre facilità.Vede a formulazione liscia è croccante, a finitura di smaltu morbida liscia, u logu 3D dettagliatu liscio, u metale in rilievu è incassatu in un cuntrastu assai bonu per rende u logu più vividu.

5

In particulare per u logu di a pistola, i dettagli nantu à a pistola è u manicu è a chiave hè assai reale.Hè tuttu perchè a prufessionalità è a passione di i nostri travagliadori ùn sò micca stanchi di fà u travagliu ripetutu à ogni ghjornu, ma ancu esigenu cuncentrazione nantu à un travagliu eccellente durante a fabricazione diMonete Disney Challenge, muniti d'oru, muniti d'argentu.

6

Sè vo circate un fornitore affidabile è à longu andà per muniti di sfida di smaltu persunalizati, muniti di premiu di l'armata, muniti di famiglia di l'armata, muniti di orgogliu di u gurad di costa, muniti di Disney, muniti di veterani, muniti incisabili, commemorativi Disney, ecc.Ùn simu micca solu prufessiunali nantu à ogni tipu di muniti di sfida persunalizata, simu prufessiunali ancu in ogni tipu di spille, badge, emblemi, insegne, spilli di smaltu, spilli di serviziu, spilli persunalizati, spilli di bandiera, spilli, medaglie, medaglie sportive. ,Medaglie di metallu,Medaglie di Maratona,Medaglie di Premii, etc. Aohui Badge Gifts hè una di e vostre migliori opzioni cum'è fornitore. Verificate mandateci un email o chjamateci per telefonu.

Quì sottu hè u nostru ultimu graficu di riferimentu di placcatura standard per a nostra gamma di produzzione.

7


Tempu di post: ghjugnu-10-2022