banner (4)

News

nutizie

Oghje ci vuleriamu dimustrà cumu si producenu muniti di sfida 3D cumpletuRegali di Badge Aohui.

Cum'è un fabricatore prufessiunale, avemu passi prufessiunali è simplici per guidà i nostri clienti è mostrà ancu risultati cunnessi.

Quandu cunfirmate l'ordine per noi, riceverete una copia di l'opera d'arte di produzzione 2D da noi cum'è quì sottu, in l'opera d'arte, vi mustraremu chjaramente quale zona di u logu deve esse rialzatu in metallo è quale zona di u logu serà 3D o metallo incassatu per pudè avè una maghjina approssimativa di cumu si ponu vede i prudutti, ancu a placcatura di a munita di sfida 3D piena serà indecata è, cum'è l'esempiu di quì sottu, hè a finitura d'oru da esse fatta è u metallu incassatu serà fattu cù metalli gritty. .

sdebrnyt

Allora andrà à u prucessu di l'opera d'arte 3D, cù l'opere d'arte 3D è pudete vede chjaramente cumu i flussi di l'altu rilievu 3D è u muffa seranu tagliati ancu nantu à questa opera d'arte.Per fà tutti i dettagli ideali cum'è u cliente aspetta, sempre chì ci sò dettagli 3D nantu à e muniti di sfida 3D cumpletu, mustraremu assolutamente l'opera d'arte 3D à u cliente è pudemu furnisce un serviziu d'arte 3D assai veloce gratuitamente.Vede stu esempiu di l'arti 3D per sta munita

novu

Una volta chì avete cunfirmatu l'opera d'arte 3D dopu avè capitu cumu si saranu tutti i dettagli, avemu da cumincià à fabricà.U primu passu hè di incisione u moldu.Cù a più bella macchina di stampi di incisione, pudemu assicurà chì i dettagli ponu esse u più fini pussibule, cusì a trama è u testu è u sollievu 3D ponu esse ricunnoscevule quant'è pussibule nantu à i prudutti fisici.U muffa hè a parte più impurtante per ottene una munita di sfida cumpleta 3D eccezziunale.È cù tecnichi sperimentati, l'altezza più adatta di i strati metallichi serà ancu cuncepitu da noi.

Allora andarà à lucidare u moldu è sparghje i muffa per avè u moldu preparatu per a fusione.Die casting hè ancu assai impurtante chì per assicurà a superficia diMuneta di sfida cumpleta 3Dhè senza punti strani.

U passu dopu hè di lucidarà a superficia di e muniti di sfida per ch'ella possa luminosu dopu a placa.

Allora sarà impiccatu nantu à un ganciu di placcatura è viaghjà in piscine di placcatura mutliple è si rivederà cù finitura d'oru.I prudutti finiti risultanu per esempiu sottu in parechje anguli.

Pudete vede chì e muniti di sfida cumpleta 3D sò cun un sollievu 3D assai vivu è una superficia assai liscia da i nostri prudutti.Eccu i prudutti boni chì furnimu à i nostri clienti.

zvbrtn
nxovdj
白夫人rhi

Tempu di post: 17-mar-2022