banner (4)

News

nutizie

U ghjornu di u travagliu cinese hè statu unu di u periodu di vacanze d'oru in u passatu, l'altru hè u ghjornu Naziunale chì hè à u 1 d'ottobre.Hè cunnisciutu ancu u travagliu internaziunale's Day è lu's per tutti i travagliadori in tuttu u mondu.

Durante u 2021, ci hè statu un aghjustamentu nantu à a festa publica da u guvernu, cusì 7 ghjorni di vacanze sò stati ridotti à 5 ghjorni chì includenu ancu 2 ghjorni di fine settimana, ma ùn hè micca fattu.'t accurtà u significatu di sta festa.Duvemu sempre ricurdà di e persone chì travaglianu duru in u mondu è per via di elli, u mondu hè sempre più riccu è a ghjente hà una vita megliu è megliu.

In 2022, Aohui Badge Gifts seguita l'istruzzioni da u guvernu è seremu in vacanze da u 30 d'aprile.th à u 03 di maghju.

Duranti stu periodu:

Per u nostru staffu, per una basa di cultura di gestione felice, speremu chì u nostru staffu puderia divertevi durante e vacanze, passà un bonu tempu cù i so amichi è a famiglia è in u mumentu, cù a pandemia, per piacè stà sicuru durante e vacanze.

Per i nostri clienti, durante e vacanze, postu chì a nostra linea di produzzione hè chjusa è a vendita hè in vacanze, pudemu micca esse pronti cum'è l'ore di travagliu per risponde, ma avemu sempre un certu tempu per risponde à qualsiasi di e vostre dumande di novu ordine o dumande. di ordini in corso.

Truvà un fornitore affidabile per pin smaltu persunalizatu, badge smaltu persunalizatu, muniti di sfida persunalizata, muniti commemorativi persunalizati, medaglie persunalizate, medaglie sportive persunalizate, portachiavi persunalizati, fibbie di cintura di campionu persunalizati, trofei persunalizati, apribottiglie personalizzati, clip cravatta personalizzati, gemelli personalizzati , segnalibri persunalizati, magneti frigoriferi di i clienti, ecc.durante a festa publica,

Please feel free to drop us an email via sales@aoo-hui.com. One of our co-worker will get back to you shortly.

Puderete truvà nisuna risposta da u vostru fornitore attuale durante questa festa publica è pudete avè bisognu di risponde à alcuni bisogni urgenti.Sentite liberu di cuntattateci,simu prufessiunali prufessiunali per pin smaltu persunalizatu, badge di smaltu, emblema di smaltu, insegne, muniti di sfida, medaglie sportive, medaglie di maratona, medaglie di eventi, medaglie d'oru, etc.Portachiavi smalti persunalizati, fibbie di cinturini persunalizati, ogni tipu di apribottiglie, trofei persunalizati, gemelli, clips di cravatta, segnalibri, ecc. Quale hè l'unicu chì organizerà a vendita per risponde à voi durante a festa publica. U vostru cliente hè impurtante per noi cum'è sempre è e vostre dumande riceveranu l'attenzione è rispondenu prestu.

A nostra carta di placcatura standard per riferimentu.

vene


Tempu di Postu: Apr-25-2022