banner (4)

News

nutizie

Hè un annu spiciale per u Festival di Mid-Autumn (15 d'Agostu à u Calendariu Lunar) postu chì hè esattamente u stessu ghjornu cù u ghjornu di u Maestru (10 Settembre).Cù u festivale chì si avvicina, tuttu u nostru staffu hè entusiasmu d'avè vene perchè ùn hè micca solu un momentu unitu cù l'amichi è a famiglia, hè ancu una festa publica è avemu da u 10 à u 12 di settembre.thfora di u travagliu quist'annu, cusì simu capaci di gode di pochi ghjorni di unione cù a famiglia è l'amichi è gode di u tempu di rilassazione è di un bon cibo, boni mooncakes tradiziunali à u tempu mediu.

È a cità hè piena di l'atmosfera di u Festival di a Mid-Autumn decorendu e luci da parte di e strade, luci speziali di decorazione appesi, decoru in un centru cummerciale, ecc.

Rigali 4
Rigali 5

Cum'è un affari chì crede in felice in u travagliu, felice in a vita o felice in a vita, felice in u travagliu.

Avemu preparatu torta di luna è frutti per tutti i nostri staffi, i nostri clienti, i nostri fornituri è i partenarii è sparte a felicità cù tutti.

Cum'è una spilla, una fabbrica prufessiunale di medaglie, simu ancu impegnati à pruduce un saccu di spilli di bandiera di paese è spilli di festival cum'è spilli in forma di cunigliu, spilli di torta di luna per decorà u nostru festival. spilli, spilli in forma di bandiera o spilli in forma di paese per risponde à i bisogni di u mercatu.

Cum'è una fabbrica cù quasi 15 anni di sperienza, i nostri prudutti sò assai largu eccettu da spilli di bandiere, spilli di festival, badge di polizia, pin di sensibilizazione, pin di cummerciale, pin di Halloween, pin di carnevale, pin di Natale, pin di l'annu di serviziu, pin di bandiera, statu. Pin, Clothing Fit Pins, lettere di spilli, numeri di spilli, spille di smaltu morbidu, spille di smaltu duru, spille di smaltu di Disney, ecc. sò ancu a nostra specialità cum'è per l'esempii sottu. esempi largamente utilizati da i nostri clienti da tuttu u mondu.

Cum'è un affari prufessiunale, ùn simu micca solu cù u serviziu è u costu più veloce è cumpetitivu, avemu ancu l'impegni à i nostri prudutti, qualità per aiutà à vince u mercatu, pudemu esse cusì cumpetitivi in ​​u mercatu perchè pussedemu un set cumpletu di l'equipaggiu. comprese macchine fustellatrici, macchine fustellatrici, macchine fustellatrici, macchine automatiche per smalti, stampe UV, macchine epossidiche, ecc.

Semu a fabbrica OEM è ODM AKA un cumpagnu di cummerciale affidabile per aiutà à vince u vostru mercatu inseme.

Ultimu ma micca menu: a nostra linea di produzzione serà chjusa da u 10 à u 12 di settembrethper u Festival di a mità di vaghjimu.Spergu chì tutti piacenu e vostre vacanze è i mumenti.Felice vita, Felice travagliadore, Felice affari!

Rigali 1
Rigali 2

Rigali 3


Tempu di post: 09-09-2022