banner (4)

News

nutizie

Cumu pruducia una munita di sfida di smaltu molle in lega di zincu in fusione in rigali aohui?

Cum'è un fabricatore prufessiunale per ogni tipu di munita di sfida persunalizata, munita di menta, commemorative di menta, ecc., eccu i nostri passi standard per pruduce una munita di sfida persunalizata, munita di zecca, commemorativi in ​​alta qualità è rapidità di turnaround time.

U primu passu hè di mandà à noi a vostra idea o logò o qualsiasi imaghjini chì avete in qualsiasi formatu, cum'è furmatu jpg o formatu png o formatu ai o formatu PSD o furmatu CDR, etc.

nova pagina (2)

Allora u nostru disegnatore prufessiunale vi manderà a nostra opera d'arte di produzzione cù culori di smaltu codificati, platings, taglia, bordu, etc. per appruvazioni.

nova pagina

Dopu chì l'opera d'arte hè appruvata, andrà in fasi di incisione di stampi.

I nostri tecnichi di muffa sperimentati sò assai bravi à cuncepisce dettagli 3D in altu rilievu per fà e figure o l'edificazioni u più vicinu à e figure reali pussibule, u tipu più vividu.

nova pagina (3)

U 4thU passu seria a verificazione di u muffa è a lucidatura di u muffa dopu chì a muffa hè pronta, questu passu guarantiscia chì tutti i dettagli nantu à i prudutti fisici sò perfetti cum'è opere d'arte è a parte metallica seria u più liscia è brillanti pussibule.

nova pagina (4)

U 5thU passu seria sia a fusione di e muniti, e muniti per furmà a munita per opera d'arte dopu chì u muffa hè fatta.

Allora avemu da verificà e muniti unplated per assicurà chì e cose sò boni è curretti.

nova pagina (5)

U 6thU passu sarà a lucidatura è sguassate sfocatura, ecc dopu chì u casting di muniti hè prontu.Lucidatura faria a munita finita cù metallu liscia brillanti è bordu hè liscia oltri.This passu hè assai impurtante oltri perchè u bisognu di lucidatura à assicurà ditagli di altu relief hè riservatu bè parò superficia di metallu hè abbastanza liscia.

nova pagina (6)

U 7thU passu hè di fà u plating dopu chì u casting lucidatu hè prontu.

Duranti stu passu, a munita pò esse diverse tippi di finitura di placcatura, cum'è a finitura più cumuna seria d'oru o nichel o rame o nichel neru o bronzu o argentu anticu o oru anticu o bronzu anticu o bronzu anticu o rame anticu o doppia placcatura d'oru + nichel, brillanti + finitura antica o finitura matte ecc. Ci sò abbundanti opzioni di placcatura cun noi per ottene una munita di sfida di idee per voi.

nova pagina (8)

Una volta chì a placcatura hè fatta, u prossimu passu serà smaltu molle, in altre parolle, per fà a munita di sfida culurata. In l'ultimi 10 anni, stu prucessu hè fattu a manu, ma cù a tecnulugia sviluppata avà, avemu una macchina automatica di smaltu per fà. chì puderia ancu fà u prucessu più efficaci è precisu.Tuttavia, u travagliu pò ancu fà una zona assai minore o disinni complicati cum'è a manu hè più flexible. Dopu à poche ore di cottura, l'esmaltu sarà seccu allora a munita di sfida hè ufficiale fatta cù l'ultimu passu.

nova pagina (7)

L'ultimu passu seria di fà 100% inspezioni di e muniti di sfida per assicurà chì u nostru cliente hà tutte e merchenzie in boni cundizioni. Allora per imballà a munita è prutegge da danni durante i trasporti à i nostri clienti d'oltremare.

Facemu sforzi à ogni passu per assicurà chì i nostri clienti ricevenu boni prudutti da noi.


Tempu di Postu: Feb-18-2022