banner (4)

News

nutizie

Una spilla di cummerciu di smaltu morbidu, l'insignamentu di a polizia hè u tipu principale di spilla Aohui Badge I regali sò stati pruduciuti durante l'ultimi 13 anni, u so prucessu ecunomicu, però, pò ottene una spilla culurita è di qualità premium per qualsiasi cartone, figure, imaghjini, disegni, marca. loghi, badge di scole ecc.

Sta volta andemu à presentà un badge di polizia di pin di smaltu molle tagliatu sottu.

Rigali 1

Quì sottu pudete vede a nostra opera d'arte di produzzione 2D.A nostra opera d'arte di produzzione 2D indicà a dimensione di u pin, a placcatura di u badge, chì culori saranu riempiti in u pin, quale hè a parte posteriore di u pin, etc. per l'appruvazioni di i nostri clienti.In quantu à i culori in u pin di revers è l'insignamentu di a polizia è u pin di cummerciale, hè basatu annantu à u libru pantone, ogni culore in u libru pantone pò esse fattu da noi, quì sottu hè un esempiu di culori pantone.Durante l'opera d'arte 2D, pudete dumandà di cambià à qualsiasi culori chì vulete.

Rigali 2

Siccomu questu hè un badge di pulizie cù una dimensione di 75 mm, in modu di rende fermu durante u purtamentu, avemu usatu 3 unghie nantu à u spinu per assicurà chì u badge ùn girarà micca durante u purtamentu.

Rigali 3

Allora u nostru prufessiunali prufessiunali creà opere d'arte 3D prufessiunali per l'appruvazioni sopra per l'appruvazioni. In l'opera d'arte 3D, pudete vede cumu si vede l'astri, cumu si parenu e foglie è induve sò e zone per i culori di smaltu. nantu à qualsiasi di i dettagli di u pin, pudete dumandà a mudificazione in ogni momentu.Una volta appruvata, u muffa serà incisu in cunseguenza.Dopu chì u muffa hè fatta, ogni cambiamentu causarà novi carichi di muffa chì saranu nantu à u contu di u cliente.Dunque, avemu sempre dumandatu à i nostri clienti di verificà tutti l'incantesimi, i culori cù cura per evità ogni sbagliu.

Dopu chì u moldu hè fattu, i nostri tecnichi facenu un prucessu cumpletu di lucidatura di stampi, sparghjendu i stampi, prima di cumincià à u prucessu di casting.

Quì sottu hè u passu di lucidatura di stampi di pinna è badge di polizia

Rigali 4

U sicondu passu principale hè di fà una fusione per a forma di u pin, u badge di a polizia.Quì sottu hè u nostru attellu di pressofusione chì funziona basatu annantu à u standard di gestione 5S.

Rigali 6
Rigali 7

A nostra spilla, badge, munita di sfida, medaglie metalliche, medaglie sportive, portachiavi, fibbie di cintura, u graficu di placcatura hè quì sottu.

Rigali 8

Allora andemu à u prucessu di smaltu morbidu, questu hè u prucessu per fà i culori per u libru di pantone, cù u sviluppu di a tecnulugia, pudemu fà smaltu morbidu per macchina o per travagliu.A macchina automatica di smaltu hà migliuratu assai a nostra efficienza, ma per i picculi spazii, u nostru staffu espertu hà ancu bisognu di verificà è rende perfettu per mantene i prudutti di alta qualità.

Questu hè u nostru attellu di smaltu morbidu per fà pin di smaltu, badge di smaltu, munita di sfida di smaltu, medaglie di smaltu, ecc.

Rigali 9
Rigali 10

Infine faremu 100% inspezioni di e merchenzie prima ch'ella sia imballata.Per assicurà chì spediamu pins, badge curretti è di qualità premium à i nostri clienti

Rigali 11

Dopu tuttu u prucessu, pudemu vede u pin di revers finitu, l'insignamentu di a polizia per quì sottu - cusì avete una idea di cumu si vede l'opera d'arte 2D è cumu parevanu l'artwork 3D è cumu parevanu i prudutti finiti.

Rigali 12
Rigali 13

Vede quì sottu una mappa di riassuntu cusì cusì avete una idea cumpleta di cumu si produce u pin di revers finitu, u badge di a polizia.Capisci di più di l'altri pins cum'è spilli di cummerciale, spilli di cuscenza, spilli di ricunniscenza, spilli di cartone, spilli di pallavolo, badge di metallo, badge di polizia, muniti di sfida, medaglie, portachiavi, fibbie di cintura ecc., seguiteci.

Rigali 14

Tempu di Postu: Apr-25-2022