banner (4)

News

nutizie

Chì'una munita di sfida?

A munita di sfida hè una munita unica, cuncepitu apposta chì presenta un gruppu, un avvenimentu, una occasione, un urganisazione, etc. Sò tipicamente chjuchi è circulari di solitu è ​​sò prudutte principalmente cù u logu o l'emblema di l'urganisazioni, gruppu, etc.

Pò esse simile in dimensione, forma o ancu materiale à un centesimu, nichel, centesimu o quartu.sfida muniti sò strettamente commemorative, spessu ùn portanu micca valore monetariu ma assai valore sentimentale.Puderanu esse guardati in un cullettore's box, purtatu in una sacchetta o ancu affissatu fieru nantu à un muru o scrivania.

Cumu truvà un fornitore affidabile dimuniti di sfida persunalizata per persunalizà u vostrumuniti di sfida unicu?

Cum'è un fornitore affidabile di produzzione di muniti di sfida persunalizata, prima di tuttu, a squadra duverà esse assai prufessiunale, ùn importa micca di cuncepimentu o di produzzione.Durante più di 10 anni"A sopravvivenza di u più adattatu"gestione in esecuzione, tutti i nostri supervisori principali sò ben furmati è dedicati à travaglià in modu di purtà fora muniti di sfida di qualità premium à i nostri clienti.

U sicondu hè nantu à a vitezza, a velocità di serviziu è a rapidità di produzzione.Cum'è un fornitore affidabile è eccellente muniti di sfida persunalizata,Regali di Badge Aohuihè assai veloce à creà opere d'arte è tempu di produzzione.U nostru designer prufessiunale pò fà opere d'arte in 2-4 ore è e nostre vendite ponu stà cumunicazioni in tempu reale cun voi è u nostru tempu di produzzione pò esse 5-7 ghjorni per ordini urgenti.

U terzu puntu impurtante seria quantu hè bonu u designer è quantu bonu u fornitore pò risolve a vostra quistione durante u disignu è a produzzione.I nostri diseggiani prufessiunali è vendite sò l'esperienza per offre suggerimenti di quale dimensione, chì bordu, chì placcatura, chì culori, chì pacchetti aduprà per u vostrumuniti di sfida persunalizata per scuntrà u vostru budgetu è dumandate à sprime u missaghju, intantu, a nostra squadra mette sforzi per fàGraficu standard di placcatura di riferimentu, graficu di quantu u prucessu diversu pare offre riferimentu più faciule à i nostri clienti.

Durante a pruduzzione, se vulete sapè u prucessu di ogni passu in u vostru ordine, sarete aghjurnatu prestu ancu da a nostra squadra è se vulete cambià qualcosa durante a produzzione, l'aiutu pò ancu esse offertu, per piacè discute cù e nostre vendite. squadra per avè una risposta rapida.

Sapete più nantu à e muniti di sfida and all of the different shapes,size,and types of challenge coins you could creat,along with how to creat a great one. Follow us or drop us an email via sales@aoo-hui.com. Surprise is waiting for you to find out.

idee 1 idee 2


Tempu di Postu: Apr-25-2022